14 września 2016

Wrześniowy przegląd www.SHEIN.com

Co jakiś czas, gdy mam wolną chwilkę, albo gdy jestem chora ( właśnie dziś jest taki dzień) przeglądam wszystko to co jest związane z modą i nie tylko. Złapało mnie wstrętne przeziębienie, katar,kaszel, ból gardła...wszystko na raz ! Nie polecam ! Leże w łóżku i nie mam co z sobą zrobić.Chciałabym podzielić się z Wami moją wislistą tym co wpadło mi w oko, liczę również na to, że i Wam przypadną do gustu. Tak dawno nic nie było na moim na blogu, czas to zmienić. :) 
Dzisiejszą wishlistę mam od sklepu www.SHEIN.com jest on drugim sklepem zagranicznym który najbardziej przypadł mi do gustu.
Asortyment jaki posiadają jest naprawdę ogromny.
Aktualnie na stronie sklepu trwają promocję nawet do 50 %, które powoli się kończą, także spieszcie się!
Zbliża się zima, a więc napełniamy szafy ciepłymi swetrami, kurtkami i butami. Spójrzcie co przykuło najbardziej moją uwagę.


 KURTKA 1- tutaj
KURTKA 2- tutaj
KURTKA 3- tutaj


KURTKA 4- tutaj
KURTKA 5- tutaj
KURTKA 6- tutaj



BOTKI 1- tutaj
BOTKI 2- tutaj
BOTKI 3- tutaj



KOZAKI 1- tutaj
KOZAKI 2- tutaj
KOZAKI 3- tutaj


SWETER 1- tutaj
SWETER 2- tutaj
SWETER 3- tutaj


SWETER 1-tutaj
SWETER 2-tutaj
SWETER 3- tutaj





Ps. Zadawajcie pytania do Q&A w poprzednim poście :)
      Polub mnie na Facebooku  ! 💋

31 komentarzy:

  1. Świetna lista, klikam w kurteczkę nr. 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie buty super :d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam w linki :)
    Wybrałaś śliczne rzeczy. Najbardziej do gustu przypadła mi 3 i 4 kurtka, 1 i 2 buty, 2 i 6 sweter.
    Mam nadzieję że szybko wrócisz to zdrowia!
    Pozdrawiam.
    -----------------------------------------------------------------
    Jeśli znajdziesz chwilę, zapraszam również do siebie [nowy wpis!]
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna wishlista :) ostatni sweterek oraz bomberki bardzo mi się podobają :D
    poklikałam w kilka linków :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo ciekawych pozycji wrzuciłaś ;-) Szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta jeansowa parka jest rewelacyjna :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe propozycje, kilka wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś super bomberki! <3 Jeansowa kurtka też wpadła mi w oko.

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great choices. Loves.

    www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj czaje się na jakieś botki, kozaki i grube cieple swetry! <3
    Poklikane wszystko ;)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/cudowna-trojca.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Shein ma bardzo ciekawy asortyment, mega mi się podoba połączenie szarej bluzy z jeansową kurtką! Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowiej szybko! Świetne ciuszki. Te czarne kozaki (pierwsze) bardzo mi się podobają :)
    Poklikałam.
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne rzeczy :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. schein ten sklep równiez przypadł mi do gustu:)
    ogromny asortyment, mnóstwo rzeczy do wyboru:)
    a Ty swoja drogą przedstawiłas fajne modele ubran butow na sezon jesien/zima :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ciuszki :) Mi najbardziej wpadły w oko : skórzana kurka, kurtka z naszywkami i botki na wysokim obcasie.
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Unas propuestas geniales!!! me quedaría con todo1!! muack

    OdpowiedzUsuń
  18. Shein ma najlepsze rzeczy na jesień :)

    Zapraszam serdecznie do obserwacji i komentowania bloga,

    OdpowiedzUsuń
  19. Większość z tych rzeczy przypadła mi do gustu!
    Jeżeli chodzi o choróbsko, sama z tym walczyłam zatem życzę duzo cieprliwości i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej, ale ładne rzeczy :) Kurtka nr 2 jest boska ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niektóre rzeczy trafiają w mój gust!
    Powrotu do zdrowia :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej z całego wpisu przypadły mi do gustu te 3 kurteczki, każda z nich jest super! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń