5 maja 2016

Przegląd paczuszki od Banggood.com

Właśnie tydzień temu otrzymałam moje długo oczekiwane zamówienie.W związku z tym dziś chciałam pokazać Wam co przyszło do mnie z BANGGOOD.
Na samym początku przejdźmy do tego co myślę o sklepie, czy jestem z niego zadowolona, jak z wysyłką itp.

WYSYŁKA
Pod względem wysyłki nie mam im nic do zarzucenia. Rzeczy,które zamówiłam zostały mi bardzo szybko wysłane. Wysyłka była darmowa,dodatkowo mogłam ją bezpośrednio na stronie śledzić.
To naprawdę ułatwia życie zamawiającemu. 

PACZKA
Zamówienie składało się z 6 rzeczy, każda z nich zapakowana była w osobnej bąbelkowej kopercie. Dokładnie zabezpieczona i zafoliowana, owinięta w dodatkowe opakowanie. Także po drodze nic nie mogło się stać.  

JAKOŚĆ
Wszystkie rzeczy są bardzo dobrze wykonane. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Wyglądają identycznie jak na stronie. 

CO ZAMÓWIŁAM?

1) >> FOTO REKWIZYTY<< do foto-budki(gadżety)-zamówiłam je z myślą o moim ślubie. Wykorzystam je do mojej planowanej, "ala" foto-budki,którą będę a raczej będziemy chcieli mieć na naszym ślubie. Możecie tam znaleźć min. kapelusze,usta,okulary,wąsy czy też kolorowe krawaty.
 2) >>OPASKA DO WŁOSÓW<< również zamówiłam ją z myślą o ślubie. Mam już wizję na swoją ślubną fryzurę i chciałabym wykorzystać  to piękne cudo. 
3) >>SONDA(DŁUTKO) DO ZDOBIEŃ<< sondy są naprawdę świetne, robiłam już nimi mały test na zwykłych lakierach i sprawdzają się one rewelacyjnie. Jestem z nich zadowolona.Zamówiłam je z zamiarem,że będę malować paznokcie lakierami hybrydowymi, niestety nie mogę ich stosować, dlatego też pozostanę przy zwykłych.
4)  >> FOLIA TRANSFEROWA << zamówiona z zamiarem ,że będę ich używać tak jak wyżej przy lakierach hybrydowych. Produkt wydaję się świetny, niestety nie będę miała okazji go przetestować, oddałam go swojej znajomej, która również zajmuje się pazurkami. Jak tylko go wykorzysta na pewno coś dodam.

5) >> SZABLONY DO PRZEDŁUŻANIA PAZNOKCI<<  jestem również i tutaj stratna,niemniej jednak cieszę się,że mogłam je zamówić. Szablony oddałam w dobre ręce, także się nie zmarnują. 
 6) >> TOP,BRALET KORONKOWY << Top jest świetny. Tak jak prezentuje się na zdjęciu,tak wygląda w rzeczywistości. Jest mi przykro jedynie dlatego,nie dopasowałam sobie rozmiaru do swojego ciała. Pamiętajcie o tym,że rozmiarówki zagranicą się czasami różnią. 


MOJA OPINIA
Jestem zadowolona z paczki od tej firmy. O opasce z perełek/koralików do ślubu marzyłam od dawna, więc gdy trafiła mi się możliwość zamówienia jej od razu się zdecydowałam. Produkty do paznokci również są super nie mam do nich żadnych zastrzeżeń.Jest mi tylko smutno,że nie będę ich mogła wykorzystać w pełni tak jakbym tego chciała. Top idealnie sprawdzi się na lato i do stroju kąpielowego,albo dla osób z mniejszymi piersiami. Niestety na zdjęciu mam go bez biustonosza, ze względu na to że bluzka podnosiła się bardzo wysoko i nie estetycznie to wyglądało. A co do moich gadżetów do foto-budki jak się one sprawdzą opinię wydam po ślubie. 
Sklep jak najbardziej polecam. 

KISSES Girls.

30 komentarzy:

  1. Może i ja zamówię pare rzeczy do paznokci z tej strony? :) wydają sie być dobre i sama piszesz, ze nie masz do nich zastrzeżeń. Szkoda tylko ze nie będziesz mogła ich wykorzystać :( opaska jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo rzeczy zamówiłaś, szkoda że niektórych nie wykorzystasz, ale jak przydadzą się komuś innemu to również super
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jest mi smutno z tego powodu, niestety zdrowie jest ważniejsze.
      dziękuję :*

      Usuń
  3. Ja kupiłam właśnie sondy do zdobień w Rossmannie :) Ojej ale ten top jest cudowny <3
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sondy ułatwiają życie,dzięki nim fajne kropeczki sie tworzą :D

      Usuń
  4. Również ostatnio zamówiłam rzeczy z tej strony, jednak dalej na nie czekam :(
    Opaska do włosów naprawdę cudowna :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cierpliwości, ja też na swoje troszkę czekałam i jestem zachwycona :)

      Usuń
  5. Top bardzo mi się podoba, wszystko kliknięte :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/cndirect-9-najpiekniejszych-bransoletek.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3
      poklikałam również :*
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Poklikałam ponownie kochana :)

      Mogłabyś kliknąć i u mnie w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html

      Usuń
  6. Ciekawe zamówienie :) Top jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie sądziłam, ze gadżety do takiej foto budki można tak tanio zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko na duży plus :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tymi rekwizytami do budki do ślubie ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Top jest super ;) obserwuję.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful stuff! In the meanwhile, what do you think of following each other via GFC and maybe inspire each other? I think it would be great! Please let me now! Have a lovely day! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. super post :) u mnie folia nie działa :(
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy :) Bardzo fajny pomysł na śmieszne zdjęcia ślubne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. thx for stopping by on my blog i am following you right now
    http://www.mahasbeautyblog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ale numer takie fajne te bajery
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze zakupić te akcesoria do paznokci :) Od dawna się nad nimi zastanawiam, ale coraz cześciej widuje je na blogach i moja chęć na nie rosnie <3
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie produkty bardzo przydatne, fajny top:)

    OdpowiedzUsuń