13 maja 2016

Prezenty na Dzień Mamy- co kupić ?

Jak już wiecie,a może i też nie, zbliża się wielkimi krokami 26 maja. Dzień Matki to dla każdej mamy ważne święto o którym żadna z nas nie powinna zapomnieć.  To najwyższa pora,aby pomyśleć o prezencie. Matka odgrywa bardzo ważną rolę w życiu każdego człowieka.Żadna jak i żaden z nas nie powinna o tym zapomnieć.Nie wiem jak Wy, ale ja mam zawsze problem co kupić mamie w dniu jej święta. Najchętniej podarowałabym jej wszystko.Jednak wiadomo, że tak się nie da i oczywiste jest też to, że prezenty nie zastąpią pamięci i troski. Jeśli nadal zastanawiacie się nad tym co kupić swojej ukochanej mamusi,mamuni,mamuśce to ten post jest właśnie dla Ciebie. Pomysły na prezent zaczerpnęłam z goodies. Zapraszam do małego przeglądu.


1. >>KAPCIE JEDNOROŻEC << 
 jeśli macie zwariowane mamuśki, to czemu by nie kupić tak zwariowanych kapci.

od GOODIES: Czy ktoś z Was widział jednorożca? Te mityczne zwierzęta były symbolem czystości i niewinności, a ich złoty róg rosnący pośrodku czoła miał magiczną moc uzdrawiania z wszelkich chorób. Każdy z nas kocha magię i legendy, bajki i opowieści o pradawnych istotach, które być może żyły, a być może są tylko wytworem ludzkiej fantazji.
Nasze kapcie domowe jednak nie są wytworem fantazji, a powstały w wyobraźni genialnych designerów - magików, którzy postanowili ożywić jednorożce. Uśmiechnięte kapcie ze złotym rogiem sprawią, że przejście z kuchni do salonu stanie się magiczną podróżą, z której nie będziesz nigdy chciał wrócić. Wygodne i bardzo miękkie, wykonane z wysokiej jakości materiałów są idealne na zimowe dni. Ciepłe o antypoślizgowej podeszwie będą pasowały na każdą stopę, nawet na legendarną Wielką Stopę.

to chyba byłby idealny prezent dla mojej mamy i na jej drobniaki, sama nie wie gdzie je podziać. I wszędzie jest ich pełno.

od GOODIES: Drobne pieniądze zawsze gdzieś lubią wypaść i tułać się po odmętach damskiej torebki. Warto je więc mieć pod ręką na przykład, gdy jesteś akurat głodna i masz ochotę na przepysznego hamburgera. Kup wyśmienity produkt, jakim jest oryginalny portfel-hamburger. Produkt występuje w trzech kolorach o smakach czekolady, truskawek i mięty - czyli ciemnobrązowym, czerwonym i zielonym.

Nie lubisz robić kanapek do pracy? Ta akurat kanapka nie jest jadalna, choć wygląda przesłodko i bardzo smakowicie. Natomiast idealnie pasuje do każdej torebki. Zmieścisz w niej i drobne monety i błyszczyk i pomadkę z pudrem i lusterkiem. Jest pojemna i rozpinana na wygodny suwak, który idzie przez jej środek. Doskonała jakość w odpowiedniej cenie.

od GOODIES:Do czego może się przydaćżana świeca, skoro można po prostu postawićże w wazonie? Na to pytanie, nieco podchwytliwe, odpowiedź jest tylko jedna: jeżeli nie wiesz – wypróbuj True Rose Yankee Candle. Zrozumiesz, zanim jeszcze płomień rozgrzeje mieniący się głęboką czerwienią wosk, wydobywając na świat oszałamiający zapach prawdziwej róży. W tej luksusowej, pełnej elegancji i romantycznego piękna świecy skondensowano to, co w różach najlepsze. Intensywny aromat wypełniający cały dom sprawi, że poczujesz się, jakby otaczał Cię wspaniały ogród różany. Niezależnie od pory roku, pogody i tego, że mieszkasz na 40 piętrze betonowego wieżowca.

od GOODIES: Niesamowity wynalazek ostatnich lat! Przedstawiamy wam zegar w kształcie kostki. Jego innowacyjność nie polega tylko na niecodziennym i przepięknym wyglądzie, ten zegar reaguje na pstryknięcie palcami. Dokładnie tak, żeby zobaczyć godzinę wystarczy pstryknąć palcami i dotknąć stolika nocnego.

5.KLIK
6.KLIK
7.KLIK
8.KLIK

Pomysłów na ten dzień jest bardzo dużo. Pamiętajcie, aby to co dajecie, lub nawet tylko mówicie było szczere i nie wymuszone. 

Więcej propozycji na prezent na Dzień Matki znajdziecie w sklepie Goodies.pl Mam nadzieje,że moje propozycje wpadły Wam w oko.
A ja już myślę nad swoim prezentem dla mojej kochanej mamy.

Dajcie znać, co Wy szykujecie swoim mamom w ten szczególny dzień :)

16 komentarzy:

  1. Sama czaję się na te kapcie już od jakiegoś czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swojej kupie czekolade i bransoletkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje;p Ja kupię chyba kominek i świeczki <3
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello dear!
    It is a nice idea to support each other. I started following you with GFC will be happy if you could follow back.
    Have a nice weekend :)

    xx Veronica
    Welcome to Mango Juice fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pomysły :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie wiem co kupię swojej :(
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że dwa pierwsze pomysły są dość oryginalne i ciekawe. Poza tym świeczki Yankee Candle mogą być idealnym prezentem na każdą okazje ;3
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja własnie też myślę nad prezentem :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pomysł dla mamusi już mam, tylko teraz potrzebny jest czas by dokończyć to co zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam czasami problem, szczególnie gdy nie mam zbyt dużo pieniędzy. W tym roku myślę o czymś do domu widziałam ostatnio fajne świeczniki lub jakiś wazon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pomysły na prezenty, właśnie szukam czegoś dla mamy :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły! Ja już prezent mam zrobiony ^^
    Zapraszam do mnie obserwuję :)
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze żeby prezent spodobał się mamie. U mnie już książka kupiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zawsze pytam po prostu mamy co chce dostać :) w tym roku padło na pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W ten szczególny dzień razem z rodzeństwem zasypujemy Mamę kwiatami, które bardzo kocha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeczki brzmią nieziemsko - tylko trzeba dyskretnie wypytać się o ulubiony zapach lub zaufać, że będzie relaksacyjny :)

    OdpowiedzUsuń