16 maja 2016

NOWOŚCI KOSMETYCZNE: TWARZ 2016 #2


Dziś przyszła pora na kolejne nowości kosmetyczne na moim blogu. Jak każda kobieta, kiedy widzi jakieś promocje od razu się rzuca na półki,tak też stało się w moim przypadku. Trochę odwlekałam ten post sama nie wiem dlaczego.Postanowiłam podzielić go na dwie części. Dziś będzie wszystko to co kupiłam do twarzy, a w następnym wszystko do moich oczu.
Pierwszą rzeczą jaka wpadła mi w oko było:



  1. >>FACE CONTOUR MIX, Kobo<<- Nie miałam okazji testować tego produktu, do chwili gdy go nie zakupiłam. Sprawdza się naprawdę świetnie. Jestem z niego bardzo zadowolona. Jak każda z Was wie jest to "zestaw kremowych podkładów do konturowania twarzy. Niezastąpiony w makijażu scenicznym i fotograficznym. Idealnie wtapia się w skórę, tuszuje niedoskonałości i przebarwienia oraz pozwala na osiągnięcie efektu perfekcyjnie wymodelowanej twarzy. Do mieszania lub stosowania pojedynczo. Produkt wizażysty.


Poniżej mały swatch z odcieniami jakie ma nam do zaoferowania ta paletka.


 2. >>PERFECT NUDE MAKE UP<< miałam okazje już go przetestować, niestety kolor jaki wybrałam jest dla mnie za jasny,zdecydowanie. Wykorzystam go latem, gdy moja skóra będzie opalona.
Producent pisze, że jest to :podkład kryjący z wiśnią japońską, wyciągiem roślinnym z tary i nylonem.
Idealnie wygładza i ujednolica koloryt skóry.Zapewnia wysokie krycie, dobrze maskuje przebarwienia i inne niedoskonałości skóry.Matuje i normalizuje strefy tłuste, bez efektu wysuszania.Wzbogacony wyciągami z wiśni japońskiej i egzotycznej tary, nawilża i pielęgnuję przesuszone partie twarzy. Delikatna formuła z nylonem doskonale adaptuje się do skóry, pozostawiając piękne satynowe wykończenie makijażu. Zastosowano mineralne pigmenty i kompozycję zapachowa bez alergenów.




3. >>Puder matujący, FIXING POWDER, Wibo << wrzuciłam, go do koszyka z czystej ciekawości,cena była zaskakująca dla tego też zakup jego bardzo mnie zachęcił. Produkt idealnie matuje na wiele godzin i przedłuża trwałość makijażu. Puder jest wydajny i co najlepsze bardzo fajnie pachnie.


4. Kolejnym moim zakupem były >>gąbeczki do makijażu<<, zapakowane w piękne plastikowe pudełeczko.
Gąbeczki dostępne w Rossmanie za niecałe bodajże 10 zł, ja je kupiłam w promocyjnej cenie za 4.99zł. Są elastyczne, bez problemu się dopasowują do konturów twarzy. Mają mięciutką fakturę więc są miłe w dotyku.




5.I kolejnym ostatnim moim produktem, który zakupiłam do mojej twarzy to podkład od firmy >>Rimmel London- Lastinng Finish<< w kolorze 200 (Soft Beige.) Byłam pewna,że ten odcień nie wpasuje się w mój koloryt skóry,że będzie za ciemny i będę wyglądać tak jakbym wyszła z solarium, co się jednak okazało myliłam się. Kolor dopasował się idealnie . Skóra dzięki temu podkładowi jest nawilżona i co najważniejsze niewysuszona.Idealnie kryje moje niedoskonałości. Podkład ładnie wyrówna koloryt, zakryje drobne zaskórniki, piegi, zaczerwienienia, naczynka czy inne drobne zmiany.





33 komentarze:

  1. świetne zakupy, paletka kobo i gąbeczki prezentują się super. :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kosmetyki! :)
    Chyba się skuszę na podkład! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaje się na ten fixing ! :D
    A kobo sama posiadam i jestem od niego uzależniona... :)


    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam wszystkie produkty i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wygląda ten podkład z Sensique;) Daj znać koniecznie jak się sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład jest bardzo fajny,kremowa konsystencja, dobrze się rozprwadza. Jedyne co mi w nim nie pasuje to kolor, kupiłam za jasny,będąc pewna że ten jest odpowiedni.

      Usuń
  6. Na paletkę z Kobo poluje ale nie mogłam jej znaleźć. Bardzo zaciekawił mnie matujący puder, chętnie go przetestuję!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden produkt jak i drugi sprawdzają się w moich rękach świetnie. Polecam produkty! :)
      Musisz polować na dostawę, a jak tylko się pojawi od razu do koszyka :)

      Usuń
  7. Wow, the contour mix looks pretty cool, I really want to try it. You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for visit on my blog ! Im follow you :*

      Usuń
  8. Ja jeszcze nie opanowałam sztuki konturowania :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam jeszcze z tym problem, ale przeglądam filmiki na yt i staram się to wszystko odzwierciedlić na swojej twarzy. Fajna zabawa jest z tym konturowaniem, z każdym malowaniem człowiek dochodzi do wprawy i nie musi już oglądać yt żeby dobrze się umalować :)

      Usuń
  9. Ciekawa jestem czy kółeczko z kobo jest lepsze niż to samo korektorów:)!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe kosmetyki ;) fajnie pokazane

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też ostatnio skusiłam się na fixing powder :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam kiedyś o tym produkcie do konturowania z Kobo ale doszłam do wniosku, że nie jest mi chyba potrzebny. Wystarcza mi korektor i brązer.^^ Tak czy inaczej dobra recenzja! Obserwuję i pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiam się nad tym zestawem do konturowania z Kobo, ale nie jestem przekonana czy ta forma na mokro jest dla mnie. Jesteś zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  14. Unfortunately I can't see you at my followers, what's your name there? I followed you via GFC :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I'm following you via GFC, now it's your turn!

    www.chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zakupy 😊 nie znam produktów, jedynie gąbeczki 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zapasy, ja też swoje uzupełniłam :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. gąbeczki są wspaniałe :) chyba się po nie przejdę

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten puder Wibo w swoich zapasach, więc muszę go w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nice post :) I love to read your blog! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten podkład, jest rewelacyjny! :D
    http://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Podkład mam i uwielbiam go :) a jestem ciekawa tej paletki do konturowania twarzy :) Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne kosmetyki i chyba się skuszę na jeden z nich tylko jeszcze nie wiem który :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zakupy poczyniłaś:) Słyszałam wiele dobrego o paletce z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń