18 kwietnia 2016

ROZDANIE z FIRMOO #2 - zamknięte

Cześć robaczki!
Dziś przychodzę do Was z kolejnym już na moim blogu rozdaniem.
Mam nadzieje, że i tym razem weźmiecie w nim udział.
A to wszystko dzięki firmie Firmoo.

Do wygrania są dowolnie wybrane przez Was okulary. 

Poniżej macie kilka moich propozycji.



A link do Waszej listy okularów : KLIK

Zwycięzców będzie aż 6.

dowolna para okularów.
*wysyłka nie jest w pakiecie. 
Pokrywa ją zwycięzca.
wygrywa voucher w formie  bonu lub kuponu rabatowego o wysokości 10 %.*
*dotyczy zakupu w przedziale od $19 do $39. Promocje nie łączą się.

1.Musisz zostać PUBLICZNYM obserwatorem mojego bloga . *
2.Skomentować wybrany post na moim blogu. *

Każdy kolejny los zwiększa Twoje szansę na wygraną.

(nieobowiązkowe)


-Polubić mnie na facebooku. (+2 losy)
-Zaobserwować na Instagram (+2 losy)
-Zaobserwować mnie na Google + (+1 los)
-Wkleić podlinkowany baner do bocznej ramki (+ 3 losy )
- Możesz, ale nie musisz polubić FB sponsora: Klik (dla nie mających FB Twitter sponsora: Klik lub Instagram sponsora: Klik! (+ 1 los)

-Dodać krótką informację o moim blogu w swoim poście (5 losów)

Przed wyłonieniem zwycięzców wszystko będzie dokładnie sprawdzone.
1. Nagrodą główną jest jedna para wybranych przez siebie okularów (słonecznych bądź korekcyjnych). Wysyłkę nie jest w pakiecie.
2. Sponsorem nagrody jest Firmoo.
3.Nagrodami pocieszenia jest 5 voucherów o wartości 10% na zakup* w sklepie sponsora.
4.Udział w rozdaniu mogą brać osoby z Polski jak również z  zagranicy.
5.Konkurs obowiązuje od 18.04.2016 - 25.04.2016 do godziny 23:59.
6. Ogłoszenie wyników w środę 27.04.2016
7.Wygrane osoby, mają zgłosić się do 4 dni po ogłoszeniu wyników na adres email : makeedreamss@o2.pl. Jeżeli w ciągu tych czterech dni nikt się nie zgłosi,wyłonią inną osobę.
8.Wzięcie udziału w rozdaniu oznacza akceptację regulaminu.
9.Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

*dotyczy zakupu w przedziale od $19 do $39. Promocje nie łączą się.
1.Obserwuję jako *:
2.Lubię Facebooka jako:
3.Obserwuję Instagram jako :
4.Obserwuję na Google + jako :
5.Dodałam baner (TAK/NIE) : link bezpośredni do baneru
6. Link do okularów :
7.Obserwuję sponsora na : gdzie? i jako?
8. Dodałam informacje w swoim poście (TAK/NIE) : link do posta
*obowiązkowe






27 komentarzy:

  1. Obserwuję już od dawna ;D Chętnie wezmę udział. Ale pozostanę tylko przy standardowych punktach :D Niech one zwyciężą xD Wierzę w minimalizm;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby móc wziąć udział w rozdaniu, musisz dodać do wybranego posta jeszcze komentarz. Powodzenia :*

      Usuń
    2. Już skomentowałam;p A to okularki; www.firmoo.com/eyeglasses-p-2937.html

      Usuń
  2. Nie nosze okularów jako takich z internetu bo po prostu aby je nosic musze najpierw je przymierzyć :)
    Powodzenia innym !! :*

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/triki-tylko-dla-pci-piekniejszej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. You asked about follow each other! Follow me and I will follow you back♥

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuję jako *: Karolina Milczarz
    2.Lubię Facebooka jako: Karolina Milczarz
    3.Obserwuję Instagram jako : karolinovelove
    4.Obserwuję na Google + jako : Karolina Milczarz
    5.Dodałam baner (TAK/NIE) : NIE
    6. Link do okularów : http://www.firmoo.com/sunglasses-p-3754.html#7307
    7.Obserwuję sponsora na : instagramie, karolinovelove

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nagrody, mam nadzieję że będzie dużo chętnych :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia wszystkim, ja już mam swoje ukochane okulary :)
    (niestety korekcyjne)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No to się bawimy! Lato się zbliża, więc przydałyby się okulary (tym bardziej, że ostatnią parę dziecko połamało... ;-)
    1.Obserwuję jako *: Wielopokoleniowo 3
    2.Lubię Facebooka jako: Dorota Kotlińska
    3.Obserwuję Instagram jako : nie
    4.Obserwuję na Google + jako : Wielopokoleniowo 3
    5.Dodałam baner NIE
    6. Link do okularów :
    7.Obserwuję sponsora na FB jako Dorota Kotlińska
    8. Dodałam informacje w swoim poście NIE

    Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia dla Wszystkich :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia wszystkim :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I followed your blog .Can you follow back?Amazing blog..Great post.I have new post from my blog,so can you visit my blog?
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Obserwuję jako : Beata Pilarska
    2.Lubię Facebooka jako: -
    3.Obserwuję Instagram jako : beata_pilarska
    4.Obserwuję na Google + jako : Beata Pilarska
    5.Dodałam baner (TAK/NIE) : nie
    6. Link do okularów : http://www.firmoo.com/sunglasses-p-3753.html
    7.Obserwuję sponsora na : instagram jako beata_pilarska
    8. Dodałam informacje w swoim poście (TAK/NIE) : nie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dwie pary okularów z firmoo i bardzo je lubię. Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to ja chętnie biorę udział :)
    Obserwuję publicznie jako Camesss :)
    Okulary wybieram drugi rząd, druga para - te z różowymi szkiełkami :)
    A u mnie rozdanie maseczek firmy 7thHeaven, które dopiero co trafiają do polskich drogerii oraz ich recenzja w krótkim video!
    Ogromnie liczę na to, że weźmiesz udział! Pozdrawiam :)
    http://www.camesss.pl/2016/04/test-maseczek-7th-heaven-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super konkurs:)i z tego co widzę ceny okularówn podawane są w dolarach stąd moje pytanie - ile kosztuje wysyłka?

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię tę markę, mam kilka par okularów od nich i jestem zadowolona. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia wszystkim :)
    Mam już 1 parę okularów od tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja propozycja okularów wygląda świetnie :) Życzę powodzenia osobą biorącym udział!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń