20 kwietnia 2016

Krem ochronny z witaminami A+E LINOVIT - moja recenzja

Krem do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry suchej, wrażliwej i często ulegającej podrażnieniom zarówno dzieci, jak i dorosłych.




CZYM JEST KREM LINOvit?

Linovit A+E jest kremem ochronnym z witaminami A i E,to kosmetyk do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry suchej, wrażliwej i często ulegającej podrażnieniom zarówno u dzieci, jak i dorosłych.

CO POWODUJĘ?
 Łagodzi podrażnienia skóry.
• Chroni przed niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi.
 Łagodzi skutki działania niekorzystnych czynników zewnętrznych takich jak: wiatr, suche powietrze, detergenty.
• Zmniejsza rogowacenie naskórka ( doskonale sprawdza si
ę na przesuszone skórki, dłonie oraz pięty).

Krem ochronny Linovit A+E dobrze rozprowadza się na skórze pozostawiając na jej powierzchni odczuwalną stabilną osłonę. Po aplikacji następuje wyraźne uczucie natłuszczenia, nie powoduje uczucia ściągania naskórka po wchłonięciu.

JAKIE SĄ PRZECIWWSKAZANIA DO STOSOWANIA?
Ostre stany zapalne skóry wymagające leczenia farmakologicznego oraz stwierdzona alergia lub nadwrażliwość na którykolwiek składnik kremu.

SPOSÓB UŻYCIA : miejscowo na skórę.

SKŁAD: Aqua, Paraffinum Liquidum, Ozokerite, Ceresin, Lanolin Alcohol,Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum.(Witamina A   80 000 j.m. , Witamina E   0,8 g, Woda    48,6 g, Euceryna bezwodna S   50,0 g )

CENA: 5,49 zł ja zapłaciłam 7,49 zł.
POJEMNOŚĆ: 50 g

Produkt może być stosowany u dzieci.

 Produkt  przebadany dermatologicznie.

PLUSY:
cena
dostępność
nawilżenie
łagodzi podrażnienia
chroni skórę
wydajny
wydajny 

MINUSY:
brak

MOJA OPINIA: Produkt używam od niedawna. Mój dermatolog zlecił mi używanie tego kremu ze względu na to że miałam bardzo wysuszone palce, po preparacie którym zdejmowałam moje pazurki hybrydowe. Szczerze? Jestem bardzo z niego zadowolona. 
Konsystencja jest bardzo gęsta, przez co trochę ciężko wyciska się go z tubki ale za to bardzo łatwo rozprowadza się go na dłoniach.Szybko wnika w skórę. Zapach kremu jest zniewalający, nie odstrasza tak jak inne,bardzo długo się utrzymuję.Jest jednym z lepszych kremów do rąk jaki używałam, bardzo dobrze nawilża, pielęgnuje i regeneruje dłonie, skórki oraz paznokcie. Mogę z czystym sumieniem polecić go Wam.
Do następnego !

Zobacz więcej:










16 komentarzy:

  1. Kurcze jest bardzo fajny, chyba sama też sie na niego skusze bo chodzę jak wąż...gubie skórę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący produkt:) Słyszę o nim pierwszy raz.
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że fajny produkt musze przetestować! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremy z witaminami od razu lubię :) nie wiem czy poprzez nazwę witamina czy po prostu trafiam na dobre;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem bardzo zadowolona z mleczka z Ziaji, najlepsze nawilżenie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie go przetestuje na swoich dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka fajna cena! Nie znam zupełnie tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post
    Może i kupię
    Obserwuje
    W wolnym czasie zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com miło mi będzie gdybyś pozostawiła po sobie ślad w formie koma i obsługa
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny produkt, w bardzo zachęcającej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Recenzja zachęca do testowania tego produktu, czszególnie dlatego, że jest polecany przez dermatologa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze świetny post jednak ta czcionka razi w oczy.


    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie miałam :) Fajne, że cena jest taka przystępna, na każdą kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny produkt! :)
    Muszę koniecznie przetestować, bo prezentuje się znakomicie.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainteresowałaś mnie tym produktem. :)
    Chyba go kupię. :)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny krem, muszę go wypróbować na swoje skórki :)

    OdpowiedzUsuń