9 marca 2016

Wedding wishlist with BANGGOOD

Cześć Kochani,
Dziś pisze do was nieco inny post niż zawsze. Jak wiecie, a może i też nie w przyszłym roku wychodzę za mąż. Data ślubu już wyznaczona, sala,kamerzysta czy też zespół zabukowani. Pozostały tylko małe drobiazgi,które mogą dopieścić nasz ślub. Wszystkie te mniejsze rzeczy będziemy z M. załatwiać bliżej ślubu. 
Do napisania tego postu zainspirował mnie nie mały i też nie duży chiński sklep . Jestem oczarowana kolekcją i asortymentem. Od kilku godzin nic innego nie robię oprócz przeglądania dokładnie każdej zakładki jaką posiada własnie ten sklep. 
Znajdziecie tam między innymi ubrania, kosmetyki, sprzęty elektroniczne i wiele innych przedmiotów. Po dość długim przeglądaniu wpadłam na rzeczy, które są związane właśnie również ze ślubem. Odkąd dowiedziałam,że stanę na kobiercu dzień w dzień myślę jak będzie wyglądał ten dzień. Nie wiem, czy słyszałyście o BANGGOOD ? - jeśli nie to zapraszam na ich stronę,można tam znaleźć naprawdę wszystko. Serio! Każdy coś znajdzie dla siebie. Wraz z innymi blogerkami i youtuberami zapewniamy Was. Z ich opinii wynika, że jakość materiałów jest bardzo dobra. 

|| A wy co na ten temat sądzicie ? Polecacie ten sklep ? ||

Na stronie możemy znaleźć o wiele więcej rzeczy związanych własnie z tym dniem. Ja wybrałam tylko małą próbkę, która najbardziej mi się spodobała. Kilka z tych rzeczy wykorzystam na swoim ślubie. Zgadniecie, które to? 






Gadżety do foto-budki - klik || Komplet biżuterii - klik || Ozdoba do włosów- klik
||Pudełeczka z podziękowaniami dla gości. klik || Rękawiczki - klik || Figurka na tort ślubny - klik
|| Poduszka na obrączki -klik || Literki - klik


Wczoraj był Dzień Kobiet, a zatem przyjmijcie ode mnie Kochane życzenia !
 Każdej z Was, życzę pełno optymizmu, poczucia własnej wartości, pewności siebie. Chciałabym aby otaczali Was wartościowi ludzie, aby Wasze relacje z bliskimi opierały się na szczerej i bezinteresownej miłości. Czerpcie z życia wiele pozytywnej energii i przelewajcie ją na swoje otoczenie. Życzę Wam codziennego uśmiechu na twarzy, udanych fryzur, wygodnych butów i dobrych facetów! ;)






Kupon przygotowany specjalnie dla Was od Born Pretty Store.








Jak również od SOUFEEL.







Kliknęłaś? Podaj przynajmniej 3 ceny w komentarzu, a polecę Twojego bloga w najbliższym poście.
1. klik 2.klik 3.klik 4.klik 5.klik 6.klik 7.klik 8.klik 
Buziaki i do szybkiego usłyszenia 

65 komentarzy:

  1. Te rzeczy są śliczne *,* Najbardziej spodobała mi się ta ozdoba do włosów <3
    gadżety do foto-budki- 13.98 zł
    biżuteria- 11.43 zł
    ozdoba do włosów- 61.04 zł
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikam !
    Gratuluje znalezienia wybranka serca! Sama też chciałabym już przeżyć ten dzień i zaplanować wszystko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pomoc :*
      Kochana przyjdzie też czas i na Ciebie :*
      trzymam kciuki :*

      Usuń
  3. Może te pudełeczka? :D Ceny: 13,98; 2,86 i 11,43.
    Wszystkiego dobrego! :)

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam:D
    13.82zł
    13.92zł
    11.43zł
    61.04zł
    59.88zł
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. i wzajemnie ;D
    kliknełam
    13.98 zł
    11.43 zł
    61.04 zł
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :) Pomogę ci;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Pozdrawiam.
    13.98 wąsiki itd do fotek
    11.43 biżuteria
    61.04 diadem <3 cudowny jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. 3.50
    11.43
    15.28

    poklikałam! :)

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. te kolczyki są prze sliczne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy tam nic nie kupowałam, wiec nie wiem czy mogłabym polecić. Ale rzeczy są fajne

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.banggood.com/100pcs-Wedding-DRESS-TUXEDO-The-Bride-and-Groom-Candy-Box-p-81852.html - przez dobre 3 minuty zastanawiałam się, co to jest :D
    kolczyki i naszyjnik - 11.42
    figurki - 39.90
    ozdoba do włosów- 61.04 zł

    Gratulacje z okazji nadchodzącego ślubu i cierpliwości podczas przygotowań :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa rzeczy, pamiętam, że przed moim własnym ślubem też panował u nas szał doborów dekoracji i podobnych ozdóbek. :) Bardzo efektownie wyglądają i przyciągają uwagę gości. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełeczka z podziękowaniem dla gości są śliczne :)
    ps.
    1. gadżety do budki 13,80
    2. biżuteria 11,28 zł
    3. literki 28,31 zł

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne rzeczy :)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo rzeczy mi się podoba :) Oczywiście poklikane :)
    Również kochana ode mnie Wszystkiego Naj z okazji Dnia kobiet :D - bardzo spóżnione, ale szczere :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne rzeczy :) obserwujemy ?Zapraszam http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mega rzeczy! :O
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Współpracuję z tą firmą, jest świetna! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> ♥Zaobserwuj mnie♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Poduszka na obrączki jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw kolczyki i wisiorek = 11,21 zł
      Tablica dekoracyjna Mr&Mrs = 31,31 zł
      Poduszka na obrączki = 17,55 zł

      Usuń
  19. Dużo już pozytywnych rzeczy słyszałam o tej firmie.
    1. gadżety do budki 13,80
    2. biżuteria 11,28 zł
    3. literki 28,31 zł

    Zapraszam Cię do mnie na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam sporo o tej stronce, jednak jeszcze nie miałam okazłi nic tam zamówić.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikałam w linki :)! Mogę również liczyć na pomoc u mnie? Potrzebuję dużo kliknięć :D Opiekunka mnie gnębi :< http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html
    +zostawiam obserwację aby móc pomagać zawsze, gdy będzie okazja! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gadżety do budki 13,80
    biżuteria 11,28 zł
    literki 28,31 z
    Super post! Nie słyszałam o tej stronie :)
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna strona!
    13.71zł ; 11.21zł (śliczna ta biżuteria) ; 59.87zł
    pozdrawiam,
    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie ale chętnie odwiedzę <3 Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  25. SUPER RZECZY! :)
    Spóźnione,ale wszystkiego dobrego! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo cirekawy Blog dodaje do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana linki poklikane :)

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/nowosci-z-shein-i-dresslink.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o tym sklepie, ale gdy zobaczyłam tą figurkę na tort to uznałam, że na pewno wiele jeszcze świetnych rzeczy :D
    Pudełeczka są śliczne, będą fajnym upominkiem dla gości :D
    I nie mogę uwierzyć, że decydujesz się na ślub :P Osobiście chcę tego uniknąć :P

    Trochę poklikałam:
    1. Pudełeczka - 58.73
    2. Ozdoba do włosów - 59,87
    3. Literki - 31,31
    4. Figurka na tort - 39.14

    http://zycieleniwcze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep ma naprawdę świetny asortyment. Polecam !
      A co do ślubu marzy mi się biała suknia i kolejny krok do przodu :)
      A Ty dlaczego chcesz tego uniknąć ?

      Usuń
  29. kochana również obserwuje , http://fashinka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawe rzeczy, oczywiście poklikałam ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super blog, zostaje na dłużej :) post genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Poklikałam w linki,życzę powodzenia i udanego zamówienia :)
    Zdjęcia bardzo fajne,fajny blog i post.
    Pozdrawiam,Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu :*
      Zachęcam do zaglądania częściej !

      Usuń
  33. świetne rzeczy :)
    ja juz obserwuję :) fiofim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również dodaję do obserwowanych :*

      Usuń
  34. Jakie to wszystko ładne ;) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tym sklepie, ale wygląda to naprawdę interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja z chińskich sklepów internetowych boję się zamawiać

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie rzeczy wyglądają bardzo ciekawie. Na pewno poszukam jakiś dla siebie :)
    outdisturb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie współpracuje z nimi bo mają okropne rzeczy przynajmiej rozmiarówka jest ok.
    Fajnie wszytko ujełaś^^No no wszystko fajnie:*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziś ceny trochę inne ;)
    13,71
    11,20
    59,84
    58,70

    OdpowiedzUsuń
  40. This is such a nice post!
    I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  41. Poklikane, nie ma sprawy, zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow! super. też w tym roku wychodzę za mąż i jestem Ci super wdzięczna za ten post! piękne są te rzeczy :-)
    http://agnieszkaa17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Znam ten sklep ;) bardzo fajne mają rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. fajne rzeczy :) na pewno przydałyby się:D
    Gratuluję wyjścia za mąż i tych przygotowań - :) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post, może Cie zaciekawi! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ozdoba do włosów oraz literki bardzo ładne :) klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo podobają mi się literki :D Nawet w innych wydaniach, czy tam słowach :P Moim zdaniem jest to świetny element dekoracyjny do mieszkania :)
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Też w przyszłym roku biorę ślub, najważniejsze rzeczy są pozałatwiane. Bardzo przydatna stronka :)
    Obserwuję i poklikałam:
    zł 58.90
    zł 11.03
    zł 13.49
    Dzięki za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja również przed własnym ślubem godzinami przeglądałam strony i szukałam inspiracji.
    Miałam literki ale z naszymi inicjałami :) Zabrakło jedynie poduszki na obrączki.
    Poza tym sama robiłam zaproszenia, swój bukiet oraz bukiety na stół , serduszko które wisiało nad nami i wiele innych rzeczy. Polecam spróbować stworzyć coś własnoręcznie bo później do końca życia się o tym pamięta. Ja nawet suknię ślubną sobie sama przerabiałam :D - taka szalona jestem .. dotychczas wcale nie byłam jakoś blisko z szyciem ale i tak dałam radę :D
    Od dawana noszę się z zamiarem stworzenia serii postów ślubnych u siebie, tylko jakoś nadal ciągle mam pod ręką kosmetyki które czekają na opisanie :>
    Na pewno w tym roku muszę to zrobić, ja to miałam całe listy pytań przygotowane - np jak szłam salę zamawiać to miałam ok 100 pytań do właścicielki :P
    Szał totalny a bliżej ślubu szaleństwo jest co raz większe :>

    OdpowiedzUsuń