31 marca 2016

Jak szybko i w łatwy sposób zdjąć lakier hybrydowy? Krok po kroku.


Instrukcja tego jak nałożyć lakier hybrydowy znajdziecie kilka postów wcześniej,dokładniej tutaj. Dzisiaj przyszła pora, aby pokazać Wam jak można w łatwy i prosty sposób usunąć go.

💋 waciki bezpyłowe
💋 folia aluminiowa ( pocięte w prostokątne kawałki)
💋 aceton bądź zmywacz do paznokci z acetonem
💋 pilniczek / bloczek polerski
💋 striper,radełko, patyczek (wedle uznania )



Mój dwutygodniowy odrost .



Na początku, pilniczkiem delikatnie spiłowujemy wierzchnią warstwę lakieru Top. Musimy uważać, aby nie zrobić tego zbyt mocno i nie uszkodzić płytki.





Wacik bezpyłowy zwilżamy obficie acetonem, przykładamy do paznokcia i owijamy szczelnie folia aluminiową. Tak zawinięte paznokcie trzymamy ok. 10 - 15 minut. W tym czasie aceton ma za zadanie zmiękczyć lakier hybrydowy.



Po upływie wyznaczonego czasu zdejmujemy wszystko i drewnianym patyczkiem,striperem, bądź radełkiem zdejmujemy rozmiękczony lakier z paznokci. 



Następnie przecieramy płytkę blokiem polerskim, a pilniczkiem nadajemy paznokciom odpowiedni kształt.



Ostatnim krokiem jest dokładne umycie dłoni, nakremowanie jeszcze raz skórek i nałożenie odżywki.






Polub mnie na Facebooku i bądź na bieżąco  ! 💋


64 komentarze:

  1. Ciekawy sposób. Pamiętam jak poszłam do kosmetyczki, żeby ściągnąć hybrydy. Nigdy więcej! Miałam calutką płytkę paznokci spiłowaną... Później dwa miesiące musiałam przywracać je do normalności.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak ktoś się nie zna na swojej pracy. Ktoś płaci za dobrze zrobioną pracę, a nie za spieprzoną.
      Ciężko jest po takiej kosmetyczce zaufać następnej.

      Usuń
  2. Bardzo pomocny post :) sama zastanawiam się nad kupnem całego oprzyrządowania do robienia hybryd, więc dla mnie jak najbardziej post jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomogłam. Swój sprzęt to naprawdę świetna sprawa. Także polecam ! :*

      Usuń
  3. Nie lubi gdy mam palce mokre i takie zmarszczone od tego acetonu, wiec wole zgryźć :D Wiem że nie wolno ale szybko odchodzi :D NIE POLECAM!
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie po zgryzieniu albo oderwaniu lakieru są bardziej poniszczone.
      Również nie polecam takiej metody zdejmowania, lepiej jednak je przypiłować.

      Usuń
    2. Niestety wiem, ale nie mam cierpliwosci do piłowania. Teraz wstrzymam się przed robieniem żeli lub hybryd i musze troche odżywić paznokcie.. polecasz coś? odpowiesz u mnie ? :)

      Usuń
  4. Ja zawsze ściągałam lakier po 4 tygodniach i miałam podobny odrost do twojego 2 tygodniowego :P
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci, że mało widoczny jest twój odrost po tak długim chodzeniu.
      Mnie razi w oczy jak mam go tak długo :)

      Usuń
  5. Thx for sharing this helpful tips. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for your visit on my blog ! :*

      Usuń
    2. Thank you, Ania for dropping by. Already followed on GFC #356 Keep in touch. Happy Friday xoxo

      Usuń
  6. Ja akurat jeszcze nigdy nie miałam na paznokciach hybrydy, ale w czerwcu mam bal na zakończenie roku więc możliwe, że się skusze haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przydatny i bardzo dobrze wytłumaczony post !

    OdpowiedzUsuń
  8. ulala jakie piekne paznokietki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przydatny wpis <3

    Zapraszam do wspolnej obserwacji <3
    http://izaaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny post! Od dawien, dawna zastanawiałam się w jaki szybki sposób mogę zdjąć lakier hybrydowy i nareszcie znalazłam małą podpowiedź :D Wielkie dzięki :* Dziękuję za odwiedziny! Pozdrawiam i życzę miłego weekendu. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, cieszę się że mogłam pomóc. Zapraszam częściej na bloga .:*
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Ohh... Ja z lakierem hybrydowym nie miałam nigdy do czynienia, :) Ale innym może się przydać ;)
    Pozdrawiam
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do jakiegoś czasu też nie, od nowego roku dopiero zaczęłam z nimi swoją przygodę.
      Świetna sprawa i bardzo wygodna .
      buziaki :*

      Usuń
  12. Robię tak samo :) tylko już nie używam patyczka do ściągania. Przytrzymuje dłużej aceton, podwadzam paznokciem a hybryda schodzi sama ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja malowałam tak długo odrosty az miałam tak by je spiłowac lub obciąć :D heheh - nie róbie tego co ja:P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Ci szybko paznokcie rosną! wow:)
    bardzo przydatny pościk!;*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST - www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda,mam wrażenie że w semilacach jest jakaś odżywka, która specjalnie chce mi przyspieszyć wzrost paznokcia. Z jeden strony dobrze, a z drugiej zarazem nie :)
      Pozdrowienia dziewczyny, miłego weekendu ! :*

      Usuń
  15. Nie znam się tym, ale bardzo fajny poradnik :) na pewno wielu osobom się przyda

    OdpowiedzUsuń
  16. jak Ci ładnie zeszły ;o muszę wypróbować ów patent! obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  17. robię tak samo ale zamiast patyczków często używam metalowe "przyrządy" paznokciowe

    OdpowiedzUsuń
  18. Też miałam zrobić o tym post niedługo ;D Teraz odczekam, żeby nie było, że "odgapiam" :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za instrukcje, na pewno się przyda :)
    Fajny poradnik i na pewno wiele osób z niego skorzysta :)
    pozdrawiam

    lady-och-mistrzyni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pomocny post :3 Ślicznie ci zeszły, nie widać nawet śladu! Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na początku też piłowałam pilniczkiem, ale teraz z frezarką jest o niebo szybciej! Myślałam, że to jest zbędny gadżet ale jednak dużo ułatwia :D

    http://pathyelisia.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna instrukcja! Masz cudowne paznokcie, a jakie długie! :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydatny post :) planuję zrobić swoje pierwsze hybrydy, więc na pewno się przyda :)
    http://makelifeawsome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nienawidzę piłować paznokci i tego charakterystycznego dzwięku! Ech ;c
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mi dzisiaj akurat kolezanka zrobila hybrydy. Mam je 1 raz :D cieszę się bo pazurki są cudowne ! :D
    A za 2 tygodnie będę właśnie je twoją metodą ściągać :P
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post, wszystko super wytłumaczone krok po kroku :)
    Z przyjemnoscią dodaję do obserwowanych!
    Zapraszam równiez do mnie: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pytałaś o wspólną obserwację ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne wskazówki :) Przydatne pewnie dla większości osób :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba spadłaś mi z nieba! Właśnie zastanawiam się nad kupnem zestawu do hybryd i bałam się, że ściąganie będzie jakieś okropne. Myślisz, że jeśli mam strasznie zniszczone paznokcie, dość łamliwe i giętkie to powinnam bawić się w hybrydy? Słyszałam, że u jednych sprawiają, że paznokcie są twardsze a u innych odwrotnie i sama nie wiem. Dodatkowo mam dość długie paznokcie i boje się, że je złamię przy ściąganiu...Ja to mam problemy haha.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdejmowanie hybryd dla mnie jest najgorsze :) Ja w tym celu używam acetonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie myślałam że to takie proste.:)
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Looks like a great product. Thanks for the review.

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo zaciekawił mnie ten post! W najbliższym czasie planuje zakup zestawu startowego do hybryd więc z pewnością będę czerpać z Twojego bloga cenne wskazówki.
    Sam blog jest naprawdę super, jestem pod wrażeniem ! :) Będę tu częstym gościem :) Już dodaję do obserwowanych by mieć na bieżąco Twoje genialne wpisy! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post, zaczynam swoją przygodę z hybrydami więc na pewno mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u mnie na blogu :)
    http://www.inszaworld.com/2016/04/konkurs-z-sashka/

    OdpowiedzUsuń
  36. pomocny post :D na pewno się przyda.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przydatny post :D Już od jakiegoś czasu "czaje" się na zestaw startowy Semilac

    OdpowiedzUsuń
  38. Super sprawa, że samemu można sobie poradzić z hybrydami.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje paznokcie póki co hybryd nie znają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podobają mi się hybrydy :) w sumie usuwanie ich też wydaje się łatwe ;) (niestety ja ledwo znajduje czas na zwykły lakier..)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam znów :) Wpadniesz i poklikasz to co ci sie spodoba? :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie mam cierpliwości do paznokci , chyba, że na prawdę mam chwilę dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnym gadżetem są klipsy do założenia:D Mega ułatwiają sprawę.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  45. Dlatego nie zrezygnowałam całkiem z klasycznych lakierów. Ściąganie hybryd jest dla mnie katorgą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty, matujesz delikatnie top, zawijasz paznokcie w folii na 15 minut i hybrydki Semilaca schodzą same :)

      Usuń