3 marca 2016

Jak nałożyć sobie manicure hybrydowy? Krok po kroku .


Zgodnie z obietnicą i prośbami wielu z Was postanowiłam w końcu napisać ten post.
Dziś postaram się dokładnie opisać to jak ja samodzielnie robię swój manicure hybrydowy krok po kroku. Manicure ten nie jest wielką sztuką, ale wymaga trochę więcej czasu niż standardowy. Ja swoją przygodę zaczęłam od niedawna, więc gdybym zrobiła jakiś błąd bardzo proszę o informacje.
Każdy się uczy na błędach, także nie krytykujcie mnie od razu :)


Przejdźmy do malowania naszych paznokci.

1.Po pierwsze na samym początku musimy pazurki obciąć 
i wypiłować sobie odpowiednią długość i przede wszystkim kształt. (jak widzicie mam mały uszczerbek na palcu serdecznym, musiałam podkleić go klejem do tipsów,aby utrzymać swoją długość paznokcia). Skórki również należy odsunąć i wyciąć. 
A jeśli wszystko jest gotowe przechodzimy do następnego kroku.

(przepraszam za ten bałagan )

2.Następnie musimy lekko zmatowić naszą płytę paznokcia, do dokładnego zmatowienia płytki używamy bloczka polerskiego. NIE PILNICZKA ! Pilniczek piłuje,a nie matowi. Możemy sobie nim bardziej zniszczyć płytkę paznokcia.

3.Następnie zmatowione paznokcie przemywamy odtłuszczaczem(cleanerem) w celu pozbycia się pyłu czy też innych fafrocli.

4.Kiedy mamy już przygotowane nasze paznokcie, zabieramy się do nałożenia cieniutkiej warstwy bazy( Base), jeśli mamy już to zrobione utwardzamy je w lampie UV bądź lampie LED, w przypadku lampy UV 2 minuty, w lampie LED 30s. W tym etapie najważniejsze jest to abyśmy nie najechały sobie na skórki, musimy uważnie i dokładnie je malować.


5.Kolejnym etapem jest nałożenie pierwszej cienkiej warstwy naszego koloru,która również musimy utwardzić w lampie. 
Ja kolor maluję dwa razy, w celu dokładnego pokrycia.Jeśli nałożymy kolejną warstwę, to znowu wygrzewamy rączki przez 2 minuty bądź 30s w lampie LED. Pamiętajmy, żeby nakładać cienkie warstwy, bo jeśli przesadzimy z grubością to oprócz lepszego krycia uzyskamy nienaturalnie gruby i nieestetyczny paznokieć.  



6.Po nałożeniu już dwóch warstw koloru używamy lakieru nawierzchniowego (TOP, nabłyszczacz ), który utrwali hybrydę i nada jej odpowiedni połysk. I znowu wygrzewamy łapki 30 sekund  w lampie.



7. Ostatnim krokiem jest przemycie cleanerem, lepkiej warstwy. Tak jak w punkcie numer 3. Dla dopieszczenia paznokci możemy również nałożyć oliwkę na skórki.


 I to tyle. Od tego momentu możemy robić absolutnie wszystko
 i nie zobaczymy żadnego odgniotka, nie zniszczymy całego manicure.I koniec z odciśniętą pościelą na paznokciach. Świetnie prawda?


Jak same widzicie to nic trudnego. Na początku wiadomo,że trzeba jednak trochę poćwiczyć aby dojść do perfekcji. Pierwszym razem miałam poklejone skórki, nic z nimi zrobić nie mogłam.
Jak to mówią, trening czyni mistrza. Należy też pamiętać o tym, że lakiery hybrydowe różnych producentów mogą się różnić konsystencją. W przypadku hybryd Semilac możemy pomalować wszystkie paznokcie (4+1)*.Ich konsystencja jest na tyle gęsta, że nie spływają.

* osobno utwardzamy kciuka i pozostałe 4 paznokcie, żeby hybryda równo rozeszła się po płytce i nie ściekała do boku
** zdjęcia są mojej pracy, mogą być niedopracowane, ale wybaczcie nie miałam nikogo do pomocy .

A  tutaj jeszcze wszystko w skrócie :)




I malutki kupon dla Was kochani .


Do następnego! ❤

83 komentarze:

  1. Super post, strasznie mnie interesuję przygotowywanie paznokci samemu w domu, ponieważ ja mam z nimi straszne problemy i wreszcie chcę, aby jako tako wyglądały. Myślę, że powoli dojdę do hybryd, na razie niestety muszę trochę poczekać, aby urosły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda niestety nie utwardza tak jak żel. Ja jak zaczynałam swoją przygodę miałam paznokcie po skórce, były połamane. Teraz stopniowo wracam do swojej ulubionej długości, tylko ciekawa jestem na jak długo. Bardzo dziękuję że wpadłaś na mojego bloga. Powodzenia życzę w zapuszczeniu swoich paznokietek :) Buziaki :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziś postawiłam na jeden kolor, następnym razem coś bardziej pokombinuję.
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  3. Świetna notka! Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post :) paznokcie wyszły ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyszły :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszło i fajny kolorek;) jeszcze nigdy nie robiłam hybryd ani nie miałam ich ale ksi mnie aby się nauczyć;) Może kiedyś spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ci to wyszło!:D Śliczny pierścionek :) Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie kupiłam pierścionek ? To jest mój pierścionek zaręczynowy :) Dostałam go od swojego M. :*

      Usuń
  8. Ja robię swoje hybrydy w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt, ja jeszcze nie próbowałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Robię juz sama 😀 nie wiem jak można bez nich żyć 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie hybryd nie stosuję i nie planuje ale może w wakacje sobie zrobię :)
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Robię paznokcie hubdydowe u kosmetyczki, chociaz moja mama ma lampę do hybryd. Moze po twoim poradniku spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie się prezentują :)

    Zapraszam do mnie na Rozdanie :)
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl/2016/02/29/rozdanie-na-blogu/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna notka. Ja rzadko maluję paznokcie, i nigdy nie miałam jeszcze nie miałam hybryd, ale koleżanka ma lampę do hybryd więc może wypróbuję.
    Ps.: Pytałaś o wspólną obserwację. Obserwuję.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejjciu, masz śliczne paznokcie! *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jak na razie hybryd nie miałam , moze na wakacje zrobię : )
    Jakiś czas temu pytałas o wspólną obserwację :) Ja już teraz Twoja kolej !

    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/ Jęsli Ci się spodoba zaobserwuj ! ;)
    Chcesz być na bieżąco ? Zapraszam do polubienia FANPAGE-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Pytałaś o obserwację ja już obserwuję :)
    Ja zawsze robie w salonie paznokcie :)
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam paznokci hybrydowych :) ALe twoje są naprawdę genialne :) Pytałaś o obserwację , ja już liczę na rewanżyk Pozdrawiam :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie opisałaś cały proces robienia habryd w domu, bo jeszcze nie miałam z nimi do czynienia. Kolor śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna porada, nigdy nie robiłam hybrydów, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz, więc na pewno skorzystam z tego co napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo ładne paznokcie :) I post też bardzo dobrze zrobiony, chociaż ja nie skorzystam z porad hybrydowych. Zniszczyły mi paznokcie i już więcej ich raczej nei zrobię :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja trzy razy już robiłam sama hydrydy, wczorja postanowiłam obciąć paznokcie, bo były trochę zniszczone i mi się łamały, za to jak trochę jeszcze urosną znowu się za hybrydy zabieram
    mój blog zapraszam do komentowania i obserowowania

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja mama ostatnio zaczęła się bawić w robienie paznokci hybrydowych :)
    Pięknie Ci wyszły! A pierścionek prześliczny :3

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post;) Myślę o hybrydach, ale boję się, że zniszczę mi paznokcie.
    Pozdrawiam:D Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i zapraszam do mnie:)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie to wszystko opisałas napewno mi sie przyda rozpoczynajac swoja przygode z hybrydami :)https://www.youtube.com/watch?v=tCfSkw6Lpc4 Zapraszam dopiero zaczynam z tym przygode więc prosze o wyrozumiałość :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się kolor Twoich paznokci :) Lakiery hybrydowe dają bardzo ładny efekt.
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne paznokcie!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczny kolor paznokci! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  29. Polecam te bazę z semilac z witaminą :)
    allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo będę robić kolejne zamówienei, tym razem ze strony semilac, na pewno się zaopatrzę.
      Dzięki :*

      Usuń
  30. Fajny poradnik o hybrydach jednak ja wole iść do salonu :D Jakoś samej mi gorzej wychodzą :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo przydatny post dla wielu z nas :)
    już obserwuję, liczę na rewanż! <3
    + świetny desing :)
    ZAPRASZAM! <3
    http://pianeksy.blogspot.com/2016/03/black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Hybrydy jeszcze nie miałam ale w wakacje planuje zrobić!
    Super poradnik.
    Zapraszam do mnie
    Photographyislikedrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery hybrydowe to naprawdę wygoda dla każdej kobiety :)

      Usuń
  33. Kocham lakiery z Semilac! :)

    http://paulinanowaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie korzystam z manicure hybrydowego, póki co wybieram tradycyjne lakiery :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Super Ci wyszło, ja jednak wole iść do kosmetyczki, mam przynajmniej godzinę relaksu
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  36. Mega przydatny post. Polecę na pewno mamie bo sama jestem jeszcze trochę za młoda na hybrydy :)
    Na dzień kobiet podpowiem tacie żeby kupił jej taki zestaw z SEMILAC :)
    Ciekawy blog, obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki zestaw jest również idealnym prezentem , zgadza się :)
      Powodzenia życzę , daj znać czy Ci się udało namówić mamę :)
      Dziękuję ❤

      Usuń
  37. piękny kolorek, kocham semilac <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jestem w nich zakochana !

      Usuń
  38. Robienie pazurków wygląda na proste, ale na pewno trzeba mieć w tym
    dryg i pasję :) ja raczej sama sobie nie będę robić, ani lampy nie
    zamówię ale moja przyjaciółka to uwielbia, więc zawsze mi pazurki robi :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że masz przyjaciółkę która się tym zajmuje.
      Ja do jakiegoś czasu też tak miałam, ale stwierdziłam że trzeba spróbować swoich sił :)
      Po czasie człowiek dochodzi do wprawy. Także nie ma się czym przejmować :)

      Usuń
  39. Magnificent. I Love it. Thanks for the tutorial

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny oraz naprawdę pomocny tutorial, dzięki :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne pazurki, uwielbiam takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sama robię sobie paznokcie :) żele, hybrydy nie mam z tym żadnego problemu :D Jest to o wiele lepsze niż manicure tradycyjny :D zapraszam do siebie, u mnie również posty o paznokciach :D madchen-aus-dem-all-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super poradnik :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Hybrydy to najlepsze co istnieje. Wczoraj dla odmiany pomalowałam zwykłym lakierem - dzisiaj juz mam pełno śladów, pościel, juz odpryskuje. Tragedia. Hybrydki są tysiąckroć lepsze. Poza tym przepiękny kolor:)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post - nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Twój post nauczył mnie więcej, niż te wszystkie filmiki na youtube!
    Super poradnik!

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny kolorek. :)
    Obserwuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  47. i like this publication. Here are so many helpfull tips. i am following you

    A Cristiana Gomes - http://acristianagomes.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  48. Robienie paznokci wydaje się łatwe, super efekt pokazałaś. Dobrze że mam siostrę i szwagierkę więc nie mam problemu :D Pozdrawiam, www.pannakameralna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja niestety nie mogę mieć pomalowanych paznokcji ,gdyż jestem w szkol gastronomicznej inawet hybrydów nie mogę mieć -_- ale liczę, że za 3,5 roku będa sobie takie robiła :D
    tornadomysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Właśnie zastanawiam się czy zainwestować w taki manicure
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny post. Piękny kolor :)

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładny masz kolor tej hybrydy.
    Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Jak ci się spodoba to zaobserwuj ♥ Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to zacznij i daj znać na moim blogu

    OdpowiedzUsuń

  54. You look amazing.
    Thank you for the lovely comment on my post. I am now following your blog, hope you return the love and follow my blog too.

    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyszło pięknie :) Moim ulubionym kolorem na paznokciach ostatnio jest właśnie taki delikatny, jasny odcień. Podoba mi się Twój blog, poczytam sobie poprzednie posty i czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  56. Wiem ,ze ten post dotyczy lakierów itp ale pierwsze co mi się rzuciło w oczy gdy po raz pierwszy weszłam na Twojego bloga to ten PIĘKNY zaręczynowy pierścionek , naprawdę cudo ;)

    http://chudszashirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ślicznie pazurki! :) I przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Już teraz nie mam wątpliwości co do lakierów Semilac :) Warto je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne pazurki,świetny kolor ;) Nie byłam przekonana do lakierów hybrydowych,ale zmieniłam zdanie ;)
    http://xevelynxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajny post :) faktycznie nie jest to aż tak trudne :) tylko lampy mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Podoba mi się ten kolor. Obserwuje justynazybert.blogspot.com czekam na rewanzyk :P

    OdpowiedzUsuń