18 marca 2016

Spring is comming ❤ / kupon rabatowy od WildLove ❤

Dzień dobry!
Małymi kroczkami przychodzi do Nas wiosna. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. 
W końcu mogę swoje zimowe ubrania schować gdzieś głęboko do szafy. Czy Wy też myślicie,że czas biegnie za szybko ? Nie tak dawno mieliśmy święta Bożego Narodzenia, kolacja w gronie rodziny i bliskich, opłatek przy którym każdy składał sobie życzenia. A teraz ? Jeszcze niecały tydzień i kolejne święta. Czas biegnie nie ubłagalnie, za szybko ! -szkoda niestety, że nic z tym nie możemy zrobić. 
Ja najchętniej zatrzymałabym swój czas właśnie w tym momencie. 



Kochani !!! 

Z racji tego, że już za kilka dni przywita nas KALENDARZOWA wiosna mam dla Was przygotowaną małą niespodziankę.


Razem z dziewczynami ze sklepu WildLove przygotowałyśmy dla Was z okazji zbliżającej się wiosny  mały rabacik ☀ Mój blog,a raczej nazwa mojego bloga została obdarowana kodem rabatowym,który możecie wykorzystać na cały asortyment właśnie w tym sklepie 🎈 

Na hasło: liikeeme 5% rabatu

Serdecznie zapraszamy. 🎀  Dziewczyny się dopiero rozkręcają, założyły swoją sieciówkę niedawno. Pomóżmy im dobić się do jak największego grona odbiorców. Mają naprawdę świetne rzeczy, nie tylko buty ale również sweterki i spódniczki !


Zapraszam do polubienia dziewczyn na :

 ________________________________________



 
_________________________________________________________________________________


A drugą niespodziankę, która tym razem ja otrzymałam kilka dni temu jest paczka od NANOBYTES
W paczce znajdowały się 3 paczki gum- o rewelacyjnym smaku i zapachu. Gumy,które otrzymałam były w dwóch smakach cherry oraz orange (edycja limitowana ) .
Przyznam szczerze,że jeszcze nigdy nie miałam z nimi styczności, ale po otwarciu swojej pierwszej paczki mogę stwierdzić, że są one naprawdę dobre. Mój M. może to potwierdzić oraz dwa inne łobuzy które przepadają za słodkościami tak jak ja . Nanobytes do paczki dołączyło również kilka upominków. Jednym z nich jest materiałowa torba z logiem ich firmy, bańki mydlane, długopis oraz dmuchana piłka, którą możemy wykorzystać latem na plaży czy też basenie.

Kilka słów od Nanobytes :

Jakiś czas temu, daleko, daleko w kosmosie…Niebo było wypełnione jadalnymi planetami, dryfującymi niebezpiecznie blisko gwiazd. Planeta Nano zbudowana była z trzech wstrząsających smaków: truskawkowego, gumy balonowej oraz coli. Kiedy Planeta Nano zderzyła się z gwiazdą, eksplodowała, wypełniając niebo mnóstwem małych słodkości.

Zespół Nano – Astronautów został wysłany, aby zebrać te rzadkie i pyszne cukierki do żucia i przywieźć je z powrotem na Ziemię, dla Ciebie, abyś też mógł cieszyć się tymi pysznymi smakami.

Dostępne w 25-gramowych saszetkach i 65-gramowych zamykanych torebkach..

Nanobytes to najpyszniejsza rzecz, jaką wynaleziono do tej pory na świecie. 

 ❤




















Do następnego moi mili ❤

26 komentarzy:

  1. muszę później wejść i zobaczyć ten ich sklep, może znajdę coś dla siebie :D

    TWOSISTERSBLOOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam, ja już swoją rzecz upolowałam, teraz tylko czekam na zastrzyk gotówki :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy post :) Już nie mogę doczekać się wiosny, słoneczka, ciepełka oraz tego jak wyciągnę moję buciki do biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja równiez jestem szczęsliwa,że wiosna tuż tuż:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią zajrzę na WildLove. :D

    Pozdrawiam :* CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ich opakowania przypominają mi słodycze dzieciństwa (lata 90.) :D Narobiłaś mi smaka i jednocześnie wrócił sentyment ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas naprawdę leci niesamowicie szybko :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli będę niedługo coś zamawiać to z pewnością użyje rabaciku! :) świetnie ,że takie coś zrobiłyście na uczczenie tej wiosny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie zapraszamy do skorzystania z ofert , naprawdę warto :*

      Usuń
  8. Super! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  9. Te bańki mydlane mają śliczne opakowanie! [jeśli to te, na ostatnim zdjęciu].
    Gumy wyglądają przepysznie, skoro je tak zachwalasz, to może się na nie skuszę :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog: http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam te pyszności :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Zazdroszczę tej paczki :)
    Co powiesz na wspólną obs? Jeśli się zgadzasz to zacznij a ja na pewno się odwdzięczę.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas zdecydowanie biegnie za szybko :( a za rabacik dziękuję, na pewno na coś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie czas biegnie za szybko ;) wejdę chętnie i sprawdzę co mają w tym sklepie.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przerażający jest fakt, że dni tak szybko mijają. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaraz wpadne na ich sklep :)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. pyszne są te cukierki do żucia, to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To jedne z moich ulubionych gum/cukierków do żucia :) Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy sklep :)
    Obserwuję i zapraszam: http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. tak, wiosna zbliża się ogromnymi krokami. JUż czekam na pierwsze promyki wiosennego słońca :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post :)
    Zapraszam :
    http://gebalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się spódniczki i buty :) Zaraz zaglądam na strone sklepu :)
    Zapraszam :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/03/perfumy-perfumeria.html
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę zobaczyć co ciekawego w tym sklepie :)

    Czas leci bardzo szybko, masz świetnego bloga!

    OdpowiedzUsuń