8 lutego 2016

Moje propozycje na WALENTYNKI

Walentynki już zapasem, więc postanowiłam że dodam post z moimi propozycjami na ten wyjątkowy dzień. Nie każdy to święto obchodzi, są tacy którzy pielęgnują swój związek przez cały rok,  niektórzy tylko w ten dzień, a jeszcze inni w ogóle nie lubią tego święta bo nie mają swojej "wymarzonej" drugiej połówki. Ja mam kilka zestawów dla NIEJ i dla NIEGO. Wybrałam rzeczy z których sama bym się cieszyła i które wręczyłabym swojemu M.  Prezenty są w różnym przedziale cenowym,dla każdej kieszeni. Mam nadzieje, że coś Wam się przyda i że moje propozycje Wam sie spodobają.

DLA NIEJ:
  1. Książka, Dlaczego Mężczyźni Poślubiają Zołzy? - Cena 25.30
  2. Cotton Balls - Cena 64,90
  3. Czekoladki, Merci 
  4. Perfumy, Dolce & Gabbana- Cena 218zł
  5. Pierścionek, Yes - Cena 49 zł
  6. Bielizna- KLIK
  7. Bukiet czerwonych pięknych róż- w każdej pobliskiej kwiaciarni od 20 wzwyż.
  8. Szczotka, TangleTeezer- Cena 46,90


Oprócz tego możemy jeszcze podarować : zestaw pędzli- klik , lakiery hybrydowe - klik, Yankee Candle- klik, kosmetyki EOS- klik



DLA NIEGO

  1. Zdjęcie na płótnie- zależne od wielkości od 50 zł wzwyż.
  2. Spinki do mankietów-  Cena 52 zł
  3. Czerwone walentynkowe bokserki- Cena 34.99
  4. Poduszka z napisem Facet Idealny- Cena 22.50
  5. Golarka- RTV AGD
  6. Kubek dla niej i dla niego -zestaw Cena 79,99
  7. Perfumy, Hugo Boss - Cena 137zł
  8. Zegarek Timex , Cena 134zł

Ja już mam dla swojego ukochanego prezent . A wy ??
Do następnego <3


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Ps. Biorę udział w konkursie na facebooku. Aby zagłosować należy spełnić TRZY kroki.
1.Polubić zdjęcie konkursowe.
2.Polubić Fanpage Magdaleny.
3.Polubic Fanpage studia kosmetycznego.


Więc jeśli macie wolną chwilkę. Z góry dziękuję ♥♥♥



7 komentarzy:

  1. Ja tego święta nawet nie obchodzę xD Ale bardzo ciekawe pomysły :D
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje na pewno skorzystam :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. My nie obchodzimy walentynek, więc prezent mam z głowy, ale propozycje dla osób praktykujących to święto są bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne propozycje:) ja również z moim facetem nie obchodzimy. Zapewne wyjdziemy gdzieś na miasto zjeść i tyle :) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com (akceptuje wymiane obserwacjami) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawy, podobają mi się zarówno propozycje dla kobiet jak i dla mężczyzn :)
    Zapraszam! BLOG I ASK

    OdpowiedzUsuń