14 lutego 2016

Mój zestaw startowy- SEMILAC

Niedawno postanowiłam zacząć swoją przygodę z hybrydami.  Z racji, że zawsze lubiłam mieć zadbane paznokcie i pomalowane na początku malowałam je lakierami zakupionymi w firmie Avon, później zaczęłam spędzać swój czas u kosmetyczki, którą polubiłam już od pierwszej wizyty. Częste takie wizyty są niemiłosierne, niestety kosztowne, wiem to z własnego doświadczenia. Od ponad roku do chwili przyjścia nowego jeździłam co miesiąc ( tak tak, co miesiąc. Moja płytka paznokcia bardzo wolno rośnie i dlatego tak długo czekałam na kolejną wizytę ). Wykonanie paznokci kosztuję od ok. 40 zł w zwyż, w zależności od tego gdzie jeździmy i do kogo. Po poszperaniu po necie,a w szczególności po blogach i instagramie ,stwierdziłam,że to może i czas na mnie. I tak też z nowym rokiem, razem z moją siostrą poszłyśmy na małą w spółę. Zakupiłam swój zestaw startowy !!! Na jaką markę postawiłam??? Chyba wiele z Was zna już tą mark. Jest to Semilac!! A dlaczego? Głównie ze względu na niską cenę gdyż znając swój zapał podejrzewam , że to może długo nie potrwać.Z pewnością dla większości z Was są bardzo dobrze znane. Piękne odcienie, mocne i dobrze kryjące kolory. Mają bardzo duży wybór odcieni i strasznie ciężko jest wybrać ten jeden. Oprócz koloru, musimy mieć jeszcze bazę oraz top, aby lakier trzymał się lepiej i na dłużej,no i oczywiście potrzebna jest jeszcze lampa która nam to wszystko utwardzi. Wg uznania może to być LED albo UV. Ja postawiłam na lampę LED ze względu na jej "ogromną "wielkość.Jest ona mała i poręczna, możemy ją zabierać w podróż, gdy coś nam odpryśnie, albo paznokieć się ułamie, szybko możemy to zatuszować. Tak jak wspominałam Semilac posiada bardzo obszerną gamę odcieni. Top dodatkowo sprawia, że lakier pięknie się błyszczy.Czytając opinie blogerek, jak również rozmawiając ze znajomymi wiem ,że lakiery te utrzymują się do 3 tygodni, a nawet i dłużej. :)
Przejdźmy do tego co zawierał mój  zestaw startowy :


  1. Lampa LED 9W- Lampa to główny element, który odróżnia hybrydy od zwykłego manicure. Każdą z warstw nałożoną na paznokieć musimy utwardzić w takiej lampie. To sprawia, że paznokcie wykonane metodą hybrydową są tak trwałe.  Zastosowanie żarówek ledowych pozwala utwardzać paznokcie znacznie szybciej - w tradycyjnej lampie są to dwie minuty, w lampie ledowej 45-60 s w zależności od lakieru. Kształt lampy przypomina mostek, dzięki czemu jest niesamowicie poręczna i nie zajmuje dużo miejsca.
  2. Cleaner / Remover -w pudełku znalazłam dwie butelki .Jedna z nich to cleaner, który potrzebny jest do odtłuszczania paznokci i całkowitego ich oczyszczenia przed nałożeniem lakieru(jest to zamiennik,troszkę się na zawiodłam, że nie jest on oryginalny,nie ma żadnej naklejki itp.  ) w zamian za to użyłam zmywacza bez acetonowego . Druga to remover, czyli zmywacz z dużą zawartością acetonu,dzięki remover możemy sobie zdjąć nasze paznokietki.
  3. 1 x pilniczek  / blok polerski / patyczki / efekt syrenki -pilniki przydają się nam oczywiście do nadania kształtu paznokciom i odpowiedniego ich wypiłowania, ale niezbędne są też w innym celu. Tuż przed nałożeniem bazy należy zmatowić płytkę paznokcia blokiem polerskim, aby lakier lepiej się trzymał. Przy ściąganiu natomiast najlepiej spiłować top gruboziarnistym pilnikiem, by łatwiej było usunąć manicure.
  4. Płatki bezpyłowe-Oczywiście spokojnie możemy użyć zwykłych wacików/ płatków kosmetycznych, jednak przewaga tych płatków- płatków bezpyłowych jest taka, że nie pozostawiają one żadnych włosków, kłaczków czy farfocli. Na paznokciu nie zostanie nam więc nic, co mogłoby spowodować, że lakier odpadnie. Płatki bezpyłowe są wykonane z kilku warstw papieru, są cienkie i mają prostokątny kształt.
  5. Baza / lakier kolorowy / top- wszystkie te trzy elementy są niezbędne, aby właściwie wykonać manicure. Muszą to być produkty specjalnie przygotowane do tego celu. Nie możemy po prostu użyć zwykłego lakieru. 

Ps. Czy chcecie taki post KROK po Kroku jak zrobić sobie taki manicure ?

Dajcie znać <3 

15 komentarzy:

  1. Gzie kupiłaś zestaw i ile zapłaciłaś? Pozdrawiam, super wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zestaw zamówiłam na allegro, jakoś tam było mi po drodze :)
      Koszt 200 zł ;]

      Usuń
  2. Czekam na post jak zrobić taki manicure krok po kroku *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post będzie niebawem. Czekaj z niecierpliwością ❤

      Usuń
  3. duzo tego jak na sam poczatek :D
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw Kochana teraz czekam aż pokarzesz jakieś dzieło na pazurkach ;*

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko z czasem, post będzie niebawem :*

      Usuń
  5. Ohoho powodzenia ja swoją startówkę dawno skońvzyłam oprócz lampy oczywiście ! Super zabawa i trwałość :)
    Allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że zaopatrzyłaś się w zestaw. Ja też mam swój i uwielbiam robić hybrydy :) ale akurat marka Semilac nie zbyt przypadła mi do gustu.


    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie narzekam :)
      Kwestia gustu, ja jestem jak najbardziej na tak :)

      Usuń
  7. Ale super zestaw! *_*
    http://klaudencja.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile dałaś za zestaw! Czekam na efekty pracy
    Zapraszam do siebie i obserwacji
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw kosztował 200 zł, zamówiony na allegro :)

      Usuń
  9. Cudowny zestaw *,* ! Sama kiedys zakupie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko zrobiłam ! Zgłaszam się do losowanie ;*

    OdpowiedzUsuń