4 stycznia 2016

Poznaj mnie bliżej...

Cześć Wam!
Wreszcie postanowiłam wrócić i zacząć moje blogowanie od nowa. Dziś powracam z wieloma pomysłami,inspiracjami, przede wszystkim na moim blogu pojawi się moja osobowość, zainteresowania oraz wszystko to co robię ,albo co staram się robić w wolnym czasie. Wracając to tytułu posta poznaj mnie bliżej.


Mam na imię Ania.Pochodzę z Kielc,jestem studentką II roku pedagogiki.Nie jestem jedynaczką.
Mam troję rodzeństwa, dwóch braci i jedną siostrę,którzy mają już swoje rodziny i dzieci :) Jestem z nich najmłodsza.  Lubię fotografować.Nie mogę się nazwać profesjonalistką,bo to za dużo powiedziane. Robię zdjęcia amatorsko, dla siebie, rodziny i znajomych w potrzebie.
Od 4 lat jestem spełnioną dziewczyną ,a od października 2015 oficjalnie narzeczoną. ♥ 







Piątka !! 








3 komentarze:

  1. Powodzenia! :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog :) Zapraszam do mnie, też dopiero zaczynam http://natustyle.blogspot.com/ :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń